Wpisy roku 2019 | Kancelaria

Nowy portal informacyjny

Indeks poradników Opracowania Lista porad

Panele słoneczne+

panele qcells Potwierdzają to z resztą także rynkoweGdy myślimy o naszym środowisku nie sposób nie zauważyć postępującej jego degradacji. Niestety wszyscy musimy uderzyć się w pierś w tym względzie, gdyż próżno szukać na około

pozostała część

ciekawa historia
Szkolenia BHP

Szkolenia BHP Każda firma zdaje sobie sprawę z obowiązku przeszkolenia pracowników w zakresie bhp. Aby go spełnić często korzysta z usług zewnętrznych podmiotów. Nazywane to jest outsourcing bhp i bardzo popularne. W każdym większ

zapraszam do lektury

dodatkowe info
Szkolenia BHP

Szkolenia BHP Nawet małe szczegóły mogą ochronić pracownika przed nieszczęśliwymi wypadkami w pracy. Dlatego tak istotne jest przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w swoim środowisku. Szkolenia bhp są zazwyczaj pro

ciąg dalszy
Outsourcing BHP

Outsourcing BHP Co roku mnóstwo osób musi przejść szkolenie z bezpieczeństwa i higieny pracy. Czasami są to wstępne szkolenia BHP, a czasami okresowe mające na celu przypomnienie pracownikom o podstawowych zasadach zachowania

zobacz
Outsourcing BHP

Outsourcing BHP Każdy przedsiębiorca wie, że w funkcjonowaniu jego firmy istotna jest współpraca z innymi spółkami. Czasami odnosi się to do handlu, a czasami do wymiany usług. Doskonałym przykładem takiego postępowania są zlecenia

zobacz
Obsługa BHP

Obsługa BHP Każdy nowy pracownik powinien przejść szkolenie z obsługi swojego nowego miejsca pracy oraz dostać wytyczne odnośnie obowiązków i przywilejów. Jest jeszcze jedna rzecz, o której trzeba poinformować. Bezpieczeństwo Higie

dowiedz się więcej tutaj
Outsourcing BHP

Outsourcing BHP Każda firma, która zatrudnia pracowników jest zobowiązana przeprowadzić dla nich szkolenia bhp. Bhp to dosłownie bezpieczeństwo higieny pracy. Szkolenia bhp są podstawowymi a zarazem obowiązkowymi szkoleniami

idź tutaj
Outsourcing BHP

Outsourcing BHP Bardzo często pracodawcy zadają pytanie odnośnie szkolenia BHP nowych pracowników. Według ustawy osoba zajmująca poprzednio podobne stanowisko nie musi natychmiast przejść szkolenia BHP, ale oczywiście najlepiej prz

reszta poradnika
Szkolenia BHP

Szkolenia BHP Szkolenia BHP dla pracowników to jedno z podstawowych obowiązków pracodawcy. Są one niezwykle istotne z punktu widzenia zapewnienia bezpieczeństwa pracowników ale też utrzymania ciągłości pracy i zatrudnienia. Żaden

pełen poradnik
Szkolenia BHP

Szkolenia BHP Jednym z podstawowych obowiązków pracodawcy jest zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków pracy. Obowiązek ten obejmuje również konieczność przeprowadzenia szkoleń z zakresu bhp dla pracowników. Przepis

więcej porad tutaj
Szkolenia BHP

Szkolenia BHP Bezpieczeństwo i higiena pracy to coś co wielu traktuje wciąż z lekkim lekceważeniem. Jak mówią sami inspektorzy bhp często zarówno pracownicy jak i ich szefowie nie zdają sobie sprawy z tego jak kosztowne mogą

więcej informacji
Outsourcing BHP

Outsourcing BHP Jednym z podstawowych obowiązków pracodawcy jest zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków pracy. Obowiązek ten obejmuje również konieczność przeprowadzenia szkoleń z zakresu bhp dla pracowników. Przepisy

doczytaj resztę
Outsourcing BHP

Outsourcing BHP Bezpieczeństwo i higiena pracy to kwestie obowiązkowe w każdym przedsiębiorstwie. Małym, średnim czy tym bardzo rozbudowanym. Pracodawca ma obowiązek przeszkolić swojego pracownika i zaznajomić z zasadami, które ma

całość na stronie

dodatkowe informacje