Wpisy roku 2019 | Kancelaria

Nowy portal informacyjny

Spis opracowań Indeks opracowań Wykaz poradników

Rodzaje kaw

włoska kawa do kawiarni Mówimy o niej nie tylko kawaTak kochamy pić kawę, że aż różnie ją nazywamy. Mówimy o niej nie tylko kawa, czy kawka. Zdrobniamy jej nazwę tak bardzo, że z miłości do tego napoju nazywamy ją czasem kaw

sprawdź to

wszystko
Szkolenia BHP

Szkolenia BHP Każda firma zdaje sobie sprawę z obowiązku przeszkolenia pracowników w zakresie bhp. Aby go spełnić często korzysta z usług zewnętrznych podmiotów. Nazywane to jest outsourcing bhp i bardzo popularne. W każdym większ

czytaj to

kliknij aby przeczytać
Szkolenia BHP

Szkolenia BHP Nawet małe szczegóły mogą ochronić pracownika przed nieszczęśliwymi wypadkami w pracy. Dlatego tak istotne jest przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w swoim środowisku. Szkolenia bhp są zazwyczaj pro

dodatkowe info
Outsourcing BHP

Outsourcing BHP Co roku mnóstwo osób musi przejść szkolenie z bezpieczeństwa i higieny pracy. Czasami są to wstępne szkolenia BHP, a czasami okresowe mające na celu przypomnienie pracownikom o podstawowych zasadach zachowania

doczytaj więcej
Outsourcing BHP

Outsourcing BHP Każdy przedsiębiorca wie, że w funkcjonowaniu jego firmy istotna jest współpraca z innymi spółkami. Czasami odnosi się to do handlu, a czasami do wymiany usług. Doskonałym przykładem takiego postępowania są zlecenia

ciąg dalszy
Obsługa BHP

Obsługa BHP Każdy nowy pracownik powinien przejść szkolenie z obsługi swojego nowego miejsca pracy oraz dostać wytyczne odnośnie obowiązków i przywilejów. Jest jeszcze jedna rzecz, o której trzeba poinformować. Bezpieczeństwo Higie

idź tutaj
Outsourcing BHP

Outsourcing BHP Każda firma, która zatrudnia pracowników jest zobowiązana przeprowadzić dla nich szkolenia bhp. Bhp to dosłownie bezpieczeństwo higieny pracy. Szkolenia bhp są podstawowymi a zarazem obowiązkowymi szkoleniami

idź tutaj
Outsourcing BHP

Outsourcing BHP Bardzo często pracodawcy zadają pytanie odnośnie szkolenia BHP nowych pracowników. Według ustawy osoba zajmująca poprzednio podobne stanowisko nie musi natychmiast przejść szkolenia BHP, ale oczywiście najlepiej prz

Szkolenia BHP

Szkolenia BHP Szkolenia BHP dla pracowników to jedno z podstawowych obowiązków pracodawcy. Są one niezwykle istotne z punktu widzenia zapewnienia bezpieczeństwa pracowników ale też utrzymania ciągłości pracy i zatrudnienia. Żaden

dowiedz się
Szkolenia BHP

Szkolenia BHP Jednym z podstawowych obowiązków pracodawcy jest zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków pracy. Obowiązek ten obejmuje również konieczność przeprowadzenia szkoleń z zakresu bhp dla pracowników. Przepis

ciekawa historia
Szkolenia BHP

Szkolenia BHP Jeśli masz firmę i zatrudniasz ludzi, musisz przeszkolić ich z zakresu BHP. Nie ma od tego ucieczki i żadne siły Cię od tego nie zwolnią. Nie musisz jednak tego szkolenia BHP przeprowadzać samodzielnie. Możesz zl

kontynuuj
Szkolenia BHP

Szkolenia BHP Bezpieczeństwo i higiena pracy to coś co wielu traktuje wciąż z lekkim lekceważeniem. Jak mówią sami inspektorzy bhp często zarówno pracownicy jak i ich szefowie nie zdają sobie sprawy z tego jak kosztowne mogą

dodatkowe info
Outsourcing BHP

Outsourcing BHP Jednym z podstawowych obowiązków pracodawcy jest zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków pracy. Obowiązek ten obejmuje również konieczność przeprowadzenia szkoleń z zakresu bhp dla pracowników. Przepisy

więcej porad tutaj
Outsourcing BHP

Outsourcing BHP Bezpieczeństwo i higiena pracy to kwestie obowiązkowe w każdym przedsiębiorstwie. Małym, średnim czy tym bardzo rozbudowanym. Pracodawca ma obowiązek przeszkolić swojego pracownika i zaznajomić z zasadami, które ma

pełen poradnik

pełen poradnik